torsdag 7. juni 2012

Veske/nett

Som jeg skrev tidligere, startet jeg på en veske/nett som skulle være en gave. Nå er denne ferdig, og siden jeg ikke klarer å vente, satser jeg på at mottaker ikke leser min blogg.  Trenger jo ikke å utbrodere detaljer rundt denne akkurat nå, men bare måtte vise den frem :P
Ble rimelig fornøyd med vesken, selv om jeg sikkert kunne gjort mer på fronten. Kunne f.eks applikert litt i tillegg til stryk-på-motivet. Men, kanskje det enkleste er greiest. Hva syns du?




Vesken/nettet skal overleveres til mottaker om noen dager, og jeg håper hun blir fornøyd :)

Ellers må jeg si at lysten til å sy virkelig har kommet over meg, håper bare den blir en stund denne gangen. Er jo så mye man egentlig har planlagt å sy, pluss at det jo ligger noen UFOer her inne på syrommet, som formelig skriker etter å bli gjort ferdig. Roter litt rundt i mønstrene mine, etter det perfekte syprosjekt jeg vil starte på, og så får man se om noen av UFOene også blir tatt etterhvert.

Men, i ettermiddag/kveld er det jobben min i post i butikk, som står for tur, så da blir det nok ikke særlig tid til søm. men greit å ha funnet frem stoffer til et prosjekt da :)

Du får ha en flott torsdag videre, og så blogges vi om litt!!

2 kommentarer:

  1. Så mye flott du har sydd i det siste!
    Jeg tror mottakeren av denne veska vil bli kjempeglad for den flotte veska med det spreke motivet på:)

    SvarSlett
  2. Så artig veske :) Motivet var så fint og morsomt! Ønsker deg en god helg <3

    SvarSlett