søndag 13. februar 2011

Oppbevaringsposer

Slike poser sydde jeg endel av før jul, og fyllte dem med diverse småtteri. Perfekte små julegaver:))
Hadde en sambygding innom en formiddag, og hun ville veldig gjerne ha noen slike. Joda, sa jeg, det skal vel la seg ordne. Nå har vi da kommet langt ut i februar, og disse posene har hengt over meg som en mare. Problemet var jo at vi ikke bestemte noen farger, og da sliter jeg litt altså. Valget falt tilslutt på stoffer med skrift, får satse på at hun blir fornøyd.

3 kommentarer:

  1. Hei.
    Jeg er på tur i bloggeland og finner den ene flotte bloggen etter den andre.
    Og så mange flinke mennesker det er...
    Du lager veldig mye fint og her MÅ man jo finne inspirasjon ! Nå er ikke jeg mormor til jenter , men den Hello Kitty -genseren var flott !
    Jeg vil gjerne følge deg videre.
    Ha en fin dag.
    Klem fra Ingunn :)

    SvarSlett
  2. Ahaaa NYDELIGE!!!
    Eg erveldig glad i min, har den full av dubbeditter rett ved min side-ME LIKE!!


    KOS deg og ha en herlige dag!

    Go`klem fra Vibbedille ;))

    SvarSlett
  3. Så kjempeflotte de ble, skulle jeg velge ville jeg hatt store problemer med hvilken farge jeg skulle ta, de var jo så søte alle tre:)
    Jeg ønsker deg ei god helg:D

    SvarSlett