mandag 25. juni 2012

Something silver og klemmepung

Kjempefornøyd med at jakken min endelig er helt ferdig, tok sin tid med trådfesting, fastsying av lommer og påsying av knapper. Startet på "Something Silver" først i april, og ble ferdig rundt 22.mai. Oisann, da har den jammen meg ligget en måned da, før jeg endelig fikk ut fingeren med monteringen. Huff, blir jo rent flau jo..."rødme" Men her ser du resultatet. Passer perfekt i størrelsen, men vet ikke  om jakken er helt "meg", så mulig den havner til salgs.

I ettermiddag har det vært et forferdelig vær her, så jeg har tilbragt litt tid inne på syrommet. Nå skal det innrømmes at jeg ikke har fått sydd så mye, men har da fått ryddet litt der inne. Blir like irritert hver gang, over at jeg ikke kan rydde etter meg!!
Men, en klemmepung har jeg fått sydd da, og jeg har klippet klart til flere. Noen flere vesker har jeg også funnet frem stoff til. Regner med at det kan bli litt sying på kveldene denne uka nemlig :)
Her ser du bilde av klemmepungen, syns den ble ganske så søt jeg :D


Nå skal jeg fortsette å sy et par timer tenker jeg, så da får du ha en fin kveld videre:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar