søndag 22. januar 2012

Central Park Hoodie

ENDELIG er Central Park Hoodien min ferdig.... påstartet i oktober 2009, lå i en kurv som UFO frem til nov/des 2011, før den endelig ble gjort ferdig nå i januar 2012. Er i grunn ganske fornøyd med jakka, bortsett fra at armene godt kunne vært noe kortere, pluss at jeg nok kunne ha tatt opp litt fler masker på knappestolpene. De ble nemlig litt stramme/korte. Men pytt pytt, det får jeg leve med. Blir nok en favoritt, ja :)



Dette bildet viser best fargen på jakka:)



Nå har jeg funnet frem Kragejakka, som jeg sikkert startet på omtrent samtidig med CPH'en. Her mangler det ca en og en halv arm, pluss raglanfellingen og knappestolper+kragen, før den er ferdig. Har en plan om at den også skal gjøres ferdig før jeg får starte på noe nytt. Men det spørs da; er jo såååå mange fristelser der ute:P Men foreløpig har jeg klart å motstå fristelsene, så da er det jo håp da!!!


Ellers går det i jobb, jobb og atter jobb, bli liten tid til andre ting, men jobber med å finne gode rutiner slik at det kan bli mer tid til strikking og søm, når jeg har fri.

Savner litt tiden da jeg "bare" var hjemmeværende husmor, selv om det også var godt å komme seg i arbeid.


Nå skal i allefall kvelden tilbringes sammen med strikketøyet, og kanskje finner man en film å se på også :)


Ha en super kveld du også :))



3 kommentarer:

  1. Jakken ble kjempefin!
    Har god lyst til å strikke meg en slik jakke jeg også.

    SvarSlett
  2. Nydelig jakke.
    Litt av et arbeid bak denne flotte jakken ja.

    SvarSlett
  3. For en flott jakke! Nydelig farge og helt sikker deilig og varm på kalde vinterdager:)
    Gratulerer med endelig ferdig prosjekt:0

    SvarSlett