fredag 12. februar 2010

Atter en ny helg

Gurimalla som dagene flyr, er jo helg igjen før man får sukk for seg. Liker helgene jeg altså, men syns ikke det er noe morro at tiden flyr så fort. Før man vet ordet av det er man jo riktig gammel:(
Men, nå var det ikke akkurat det jeg skulle blogge om da!!! Nei, i dag har jeg nemlig ryddet litt i mine påbegynte strikkeprosjekter. Noe ble ikke beholdt, noe ble lagt på vent en stund, mens "litt" ble samlet i en kurv. Dette er de prosjektene jeg håper å få strikket litt på i løpet av helgen:) Noen omganger her og noen omganger der, resulterer jo til slutt i masse ferdige produkter. Problemet er jo bare om jeg klarer å motstå alle fristelsene som ligger der ute i internettverdenen. Skal jammen være streng med meg selv, og heller belønne meg selv om jeg klarer å være standhaftig. Yes!!!
Her er helgens strikkekurv:)
På onsdag var det duket for årets første strikkekafe på Husfliden i Porsgrunn. Tok med min kjære mamma, og vi koste oss sammen med likesinnede. Takk for en kjempe koselig kveld, jenter:) Gleder meg til neste gang!!
Har jo egentlig kjøpestopp på garn, men jammen ble det ikke med noen nøster hjem allikevel. Dette blir et mega-tilbakefall i "ingen bønn alongen", havner jo skikkelig i minus. Nå skal det sies at noe av garnet nok blir returnert, for i fare for å ikke få nok til det jeg skal strikke, måtte jeg handle litt ekstra, nemlig. Derfor registrerer jeg ikke kjøpet før jeg vet hvor mye som egentlig har kommet inn hos meg.
Så vil jeg atter takke alle dere som legger igjen hyggelige kommentarer her inne hos meg, det er godt å få positive tilbakemeldinger. Og selvfølgelig takker jeg dere som bare er innom uten å legge igjen spor etter dere også, det kan jo være så mange årsaker til at man ikke kommenterer. Skal ærlig innrømme at jeg slett ikke er noe god på å legge igjen spor etter meg jeg heller. Hm, noe jeg burde jobbe litt med tror jeg!!!
HA EN HERLIG HELG, ALLE SAMMEN

1 kommentar:

  1. Enig i deg at tiden flyr så altfor fort.Smart å gjøre ferdig. Jeg klarer ikke å gjøre slike begrensinger på meg selv. Jeg begynner stadig på nye ting. :))

    SvarSlett