tirsdag 23. mars 2010

Og tiden flyr...

Neimen ikke ofte jeg blogger, men så er det neimen ikke sååå ofte jeg har noe nytt å vise frem heller. Syns liksom ikke jeg får gjort annet enn å starte på nye ting for tiden, lite blir ferdigstrikket. Hm, på tide med en aldri så liten sjerpings igjen kanskje?

Meeen, jeg har faktisk sydd litt igjen da, og hurra, ryggen syns det var helt greit. Kjenner virkelig at lysten til å tilbringe mer tid foran symaskinen er på vei tilbake. Og det er veldig bra, for jeg har jo så mye liggende som jeg har planer om å sy.

Som jeg sa, jeg har sydd!!! To nye vesker har sett dagens lys:) Kjøpte meg mønster med salgslisens, så planen er å produsere litt vesker for salg fremover. Har faktisk allerede fått et par bestillinger, og det er jo morro. Kommer nok til å endre litt og tilføye litt på noen av veskene, allt etter som. Hva jeg skal legge meg på i pris er jo litt vanskelig da, men får ta utgangspunkt i hva slags stoffer og slikt jeg benytter tenker jeg.
Her er noen bilder av veskene, den med korte henker bruker jeg selv, og yngste datteren fikk den med lang hank, da jeg oppdaget en skjønnhetsfeil i stoffet.
Ja, det var i grunn det jeg hadde på hjertet for denne gang, så dukker det nok opp en oppdatering etter hvert ;)
Ha en super uke videre, og nyt våren som er i anmars:)
Og så er det jo snart PÅSKE:)

1 kommentar:

  1. Så fine vesker du syr! Ja, jeg regner med disse går unna. Ha ei flott uke du også!

    SvarSlett