tirsdag 15. mars 2011

Enda ei veske jo...

Enda ei veske har sett dagens lys, dette er egentlig en bestilling, men er litt usikker på om den ble slik mottaker ville ha den. Tror kanskje ikke sort er helt henne, så jeg kommer til å sy en til i en annen farge, med en litt annen løsning på bildeplasseringen. Om ingen andre har kjøpt denne, kan hun jo velge hvem hun vil ha.
Dette er vesken fra forrige innlegg, og den har nå fått ny eier. Håper hun (storesøsteren min) blir fornøyd med den:)

Lysten til å sy er her fortsatt, så da er det jo bare å fortsette da. Tror kanskje jeg skal sy noen toalettmapper, før jeg setter igang med å få ferdig UFO veggbildet. Planen er å flytte ene symaskinen ut på kjøkkenet noen dager, slik at jeg kan sy litt både her og der. Blir nemlig alene med yngste jenta i noen dager, og vi trenger jo ikke et kjøkkenbord på 2 meter for å få i oss mat. Kunne helt klart fått plass til begge symaskinene rundt sybordet mitt, men da måtte jeg ha omorganisert litt ellers inne på syrommet. Og det gidder jeg IKKE for øyeblikket;)
Ha en flott tirsdag videre, så blogges vi:))

7 kommentarer:

  1. den ble kjempe fin,gleder meg til å se den neste med den andre bildeplasseringa :D finke mamma<3

    SvarSlett
  2. Så flott veske du har laget:))

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte vesker du har laget :)

    SvarSlett
  4. Vanvittige flotte vesker..

    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett