lørdag 5. mars 2011

Veske og pung

Dagen i dag har jeg brukt inne på syrommet, og jammen ble jeg ferdig med ei veske i dag. Ble sånn passe fornøyd med denne, men tror jeg må sy i tittekanten øverst på en annen måte. Syns ikke det blir bra slik jeg gjør det. Får teste ut en annen variant på neste veske, tenker jeg.

Far i huset likte pungene jeg hadde sydd i bursdagsgaver veldig godt, og ytret ønske om en til ham også. Fant frem ei modellbil T-shirt til yttersiden, og med litt støtte, fungerte det veldig bra. Satte på en nøkkelring, slik at han kan feste den i beltestroppen med karabinkrok. Må bare si at han ble veeeldig fornøyd:))

Nå er det på tide å sette seg til rette i godstolen og strikke videre på genseren, tenker jeg. Nytraktet kaffe står klar, og en eller annen film går det sikkert på TV.
Ha en herlig kveld DU også:))

3 kommentarer:

  1. Så flott veske du har sydd, kjempesøtt stoff :-)
    Artige punger, og en kjempeide til pengegaver - mye hyggeligere enn konvolutt. Ha en hyggelig helg videre!

    SvarSlett
  2. Flott veske og lurt med pung til pengegaven.
    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  3. Så fin pung! Super størrelse.

    SvarSlett