fredag 4. mars 2011

Kvikk Lunsj lue

Emma ønsket seg Kvikk Lunsj lue, og under VM-sendingen i går, fikk jeg strikket en i turbofart. Tror aldri jeg har vært sååå kjapp med pinnene, men nå skal det sies at med et humør som kunne skremme fanden på flatmark, var det kanskje ikke så unaturlig i det hele tatt. Godt å kunne få ut litt damp ved å strikke da, i stedet for å ta det ut på resten av husets beboere. I dag er humøret på topp igjen, og tempoet på pinnene er tilbake til det normale... hihi.
Lua strikket jeg i Freestyle på pinne nr 4. Oppskriften fant jeg HER.


Fornøyd jente står villig modell:))


Nå er det jammen meg helg igjen, og planen er å bruke litt tid på syrommet, men selvfølgelig med masse pauser innimellom. Skal ryggen holde, må jeg jo bare det. Blir nok strikket litt også, hadde vært morro om genseren til min kjære ble ferdig før siste helga i mars... da skal guttane mine nemlig til Polen på modellbilløp, og jeg tror han ville likt å få ny genser til den turen. MEN, jeg stresser ikke for å bli ferdig altså :P

Ønsker DEG en riktig GOD HELG, og takk for at du besøker meg her på bloggen min:))

2 kommentarer:

  1. Skikkelig kul lue:))
    God hælg til deg også:))

    SvarSlett
  2. Hehe ! De strikkepinnene er jammen gode å ha til så mangt! Godt dampen slapp igjennom maskene ;-)

    Lua var kjempefin! Hadde en nysgjerrig liten kar over skulderen her, han syntes visst også lua var kul ;-))

    God helg til deg også - her går turen til kajakktrening og familiebesøk i Vest-Telemark ;-)
    En kjekk 10-åring skal feires ;-)

    Bente

    SvarSlett