lørdag 4. april 2009

Det går fremover

Og det skulle bare mangle... Hittil har den j.... ryggen kostet meg 1200 kr, og med neste ukes behandlinger er jeg oppe i den nette sum av 2100 kr. FY FLATE, det er endel garn/stoff det. Men, nå er jeg iallefall oppegående, og det er deilig.
Har blitt litt opp og ned med håndarbeid denne uka, men har da gjort litt. Hekledyret til Emma'n min nærmer seg slutten. Skulle ikke tro at en liten hund skulle ta sånn tid, men det er litt pirk med disse små delene. ( lurer på om jeg har brukt for tynt garn ) Håper at den blir ferdig i løpet av dagen/kvelden.

I går, heklet jeg en pengepung til ei venninne av Emma'n. Hun hadde bursdagsselskap i går kveld, og jeg mitt fehue, innbilte meg at det ikke var noen smal sak å få den ferdig i god tid. Vel, der tok jeg grundig feil, tok noe så inn i granskauen mange timer å lage denne. Så pengegave ble sendt med, og så skal vi nok få overlevert pengepungen i løpet av helgen.
Som nevnt her om dagen, vant jeg en konkurranse inne på Strikkepinnen. I dag lå det den flotte premien til meg i postkassa, gjett om jeg ble glad. Ett nøste Noro sokkegarn (aldri prøvd før- gleder meg), ett nøste On-Line bambus (heller aldri prøvd- gleder meg), og fire nøster ECO-ull. Dette har jeg testet en gang, og syns det er et godt garn. Må bare få takke Itzma/Itzak med den flotte, herlige, supre premien, det var da egentlig allt for mye.
Til slutt, vil jeg bare vise frem stitchery-mappa jeg sydde meg før ryggen tok kvelden. Tror nok kanskje det blir flere slike etterhvert. Men, må ærlig innrømme at jeg sleit litt med den veskeplasten i lommene. Syns den sklei litt vel mye ut innimellom. Sikkert jeg som har gjort noe feil, kanskje med innstillingen på maskinen. Tips mottas i allefall med stor takk.
Men nå kjenner jeg at jeg har sittet nok for en stund, ryggen verker, og sofaen roper. Ønsker alle som er innom, en fortsatt god helg. Og en riktig GOD PÅSKE til dere alle sammen.

4 kommentarer:

  1. Det er jo fantastiske ting du har laget og det er sprekt av deg med en vond rygg. Det er så trist og slite med vond rygg for det er innmari vondt at det koster er en annen ting. God bedring til deg og en fin kveld :-)

    SvarSlett
  2. Dyrt det kiropraktorgreiene ja. Men når det er det eneste som hjelper, så må man jo nesten.. Men går det ikke an å få henvisning til kiroraktor fra lege, vil det ikke bli dekt da..?

    Den er så stilig den pengepungen, og "Svarchatsen" til Emma er jo MEGA stilig =D Må legge ut bilde av den når den er ferdig !!

    Ser deg senere da! Klem fra meg

    SvarSlett
  3. Tror vi har sånn vinnerflaks over oss for tiden, jeg vant søren meg en sånn utfordring på nettet i dag :P hehe =) Og du vant jo med den høna =)=)=) Hehe..

    SvarSlett
  4. Den pungen var søt, så flink du er. Fin mappe, lurer på ossen den ser ut inni. Har ikke vært borti den syteknikken jeg. Flott garn du vant! Hade bra!

    SvarSlett