fredag 14. januar 2011

Gave og slikt

Har hatt slikt et koselig besøk av min gode, gode strikkevenninne Bente, nå i formiddag. Veeeeldig lenge siden sist vi hadde sosialt samvær, så det var så hyggelig at hun tok turen til meg. Snille Bente hadde med seg kombinert jule-og bursdagsgave til meg, og se på det jeg fikk!!! Skrivebok m/ stive permer, som jeg skal bruke til å notere diverse når jeg strikker. Ingen flere løse lapper liggende rundt omkring lenger, her skal det bli system i kaoset;)) Deilig sokkegarn fikk jeg også, så nå skal jeg jammen strikke sokker til meg sjøl. Sist men ikke minst, inneholdt gaven et herlig utvalg av stoffbiter, 8 fat quarters for å være nøyaktig. Tror jeg skal bruke disse til slike MUG RUGS, som er så populære for tiden.


Må bare si TUSEN TUSEN TAKK FOR FLOTT GAVE, Bente :))

Slenger med et bilde av det jeg strikker på akkurat nå., nemlig en Kjekkasgenser til AndyPandy. Har jo startet på monsterbukse til ham også, men kjente at jeg trengte et avbrekk noen dager. Kjekkasgenseren startet jeg på sent onsdag kveld, så dette går unna syns jeg. Fikk ikke frem rett farge, den er nok noe klarere i fargen enn det ser ut som her. Mobilkamera og dårlig lys er ingen god kombo. Håper jeg får denne ferdig i løpet av helgen, slik at jeg kan legge opp til Hello Kitty genseren til Evalusken. Den skal være slik innimellom -monsterbukse -strikk:)


Skal bli godt med helg nå kjenner jeg... er så elendig på å komme meg i seng på kveldene, og når jeg da er oppe kl seks hver morgen, sier det seg sjøl at man blir noe redusert mot slutten av uka. Derfor skal det bli godt å sove leeeeeenge i morgen, og på søndag!!

HA EN HERLIG HELG!!!

2 kommentarer:

  1. Ingenting er så kjekt som et veninnebesøk. Høres ut som dere har kost dere også. mye fint du har på pinnene. :))

    SvarSlett
  2. ÅÅÅåå det er skikkelig koselig med venninne gaver! Å så flott og herlig gave og da! *Hmmm fikk meg til å tenke på no* hehe

    EG så den monsterbuksa di, og den var KNALLKUL!!! Har sååå lyst å strikke en, men har liksom ingen å gi den til!!

    Men du, i oppskriften står det ji Opal garn(?) Hvilket garn bruker du og hvilken str strikker du i tilfellet??

    Kos deg og nyyyt helga!

    Go`klem fra Vibbedille ;))

    SvarSlett