tirsdag 18. januar 2011

Gevinst i postkassen...

Som jeg skrev i et tidligere innlegg, vant jeg 10000besøkende-trekninga inne hos Sissel, og i dag kom det pakke i posten til meg.
Se bare her allt det flotte jeg fikk: Deilig garn i herlige farger, nydelige knapper, strykpå merker og en skjønn heklenål i bjørk. Lucky me, sier jeg bare:))



Tusen takk for flott gevinst, Sissel:))

Tenker kanskje jeg også må ha en slik jubileums-trekning en eller annen gang, kunne vært spennende det;)

Hallo Kitty-genseren har kommet på pinnene, og på monsterbuksa skal jeg starte på økningene bak til munnen. Går noe trått i dag, for jeg klarte for ørtiende gang å stikke hull i fingeren med strikkepinnen. Og med en sprekk i en finger på andre hånda, er det slett ikke godt å strikke:(
Har plastra litt, men blir liksom noe som er i veien. Æsj, håper det gror fort!!!

I kveld er det da duket for Grace Anatomy igjen, (helledussen som dagene flyr altså) og det er jo ensbetydende med kos, kos, og atter kos.

Ha en flotters kveld du også:))

2 kommentarer:

  1. Heldiggris:-) Fin premie. Lykke til med finger'n - stell godt med den og la den få hvile litt:-)

    SvarSlett
  2. Så fin premie!! Heldiggris!

    SvarSlett