søndag 23. januar 2011

Monsterbukse

Ja da var jammen meg monsterbuksa til AndyPandy ferdig også. Håper den passer altså:))

Skal strikke en bukse til, men må ha en liten pause og gjøre andre ting først.
Startet på Kose kurv-jakke til Evalusken, men den kommer nok til å ta litt tid. Syns det er tungt å strikke mønsteret, går ikke akkurat i reserfart. Om DU har strikket denne, kanskje du kan fortelle meg hva du syns? Kanskje har du noen tips? Kommer garantert til å gjøre den ferdig, men blir nok litt sånn innimellomstrikk!
Har bestemt meg for å ta tak i UFO haugen min igjen. Tror faktisk jeg vil finne frem CPH'en min og gjøre den ferdig! Jupp, ja det skal jeg:))
Da har jeg planen klar for søndagskvelden og sikkert endel kvelder fremover...... skal i grunn bli godt å bli ferdig med den.

5 kommentarer:

  1. Du e rbare utrolig kjapp med monsterbuksene! Og så fine de er - heldige mormor-gull ;-)

    Og ja da , hiv deg på CPH'n din du *ert ert* nå er delene til MIN CPH i blokking nemlig *ert ert*

    SvarSlett
  2. Tøff bukse! UFOer er greit, men det er mye morsommere å begynne på noe nytt:-) Pussig.
    Ha en produktiv søndagskveld

    SvarSlett
  3. Tøff monsterbukse!
    Gjør ferdig UFOer er veldig tilfredsstillende, får så god samvittighet:)
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  4. Fin monsterbukse du har laget. Jeg synes også det er morsomt å strikke dem.

    SvarSlett
  5. For en utholdenhet!!!! Du er en raser å strikke til barnebarna, heldig er de som har en så flink bestemor:D

    Jakka du strikker var kjempe flott, har ikke strikka den, men den frista litt da;)

    SvarSlett