onsdag 12. januar 2011

Monsterbukse

Så var jammen min første monsterbukse ferdig, og jeg har brukt litt mer av garnlageret mitt. Buksa er strikket i Smart, og det gikk med totalt 220 gr. Ny monsterbukse er på pinnene, mommo's lillegutt må jo ha en også.
Evalusken var kjempefornøyd med buksa, og har nå bestilt seg Hello Kitty genser. Tittet litt i lageret mitt, men hadde ikke garn som egnet seg til det prosjektet, men satser på å bytte inn noe garn jeg kjøpte i høst. Har man kjøpestopp, så har man kjøpestopp:P



Fikk en mail i går, fra Sissels hverdag, og jammen var jeg den heldige vinner av 10 000 besøkende trekninga hennes. Pleier ikke å ha vinnerflaks, så dette var morro. Gleder meg stort til gevinsten kommer:))
I kveld er det duket for årets første strikkekafè på Husfliden i Porsgrunn. Tenkte å ta meg en tur, om ikke annet kommer i veien. Veldig sosialt og koselig med slike strikkekafèer i grunn.
Da jeg sydde vognposen til Anders, fortalte jeg at jeg hadde funnet mønsteret på nett. Glemte selvfølgelig å legge ut link, og har nå fått forespørsel om jeg kan legge ut linken. Her fant jeg mønsteret. Så da er det bare å sette i gang å sy:))

1 kommentar:

  1. Knalltøff bukse! Heldig er den som får springe rundt med en slik. Grattis med gevinsten ja. Spent på hva du får.

    SvarSlett